2007-03-29

A Dow nem szappan!


.

Mikor rájöttem, hogy sikerült tökéletesen elkapni azt a trendfordulót a végén, úgy megnyugodtam, hogy kimentem vacsizni, majd fel is vettem a mai videót. Ezért pont lemarad a végéről a nagy királyság. Még most is történik épp, de az már biztos, hogy a legnagyobb mai nyerőm ez a pozi lesz. Oda-vissza trédeltem a futurest, annak megfelelően, milyen irányú volt a rövid távú trend az indexen. Ez nem biztos, hogy a legjobb módszer, mikor ilyen hosszan elnyúlik az adott trend (eddig végig esett), de az eseti kockázat így alacsonyan tartható, és végül többet nyertem, mint ha simán végigültem volna egy shortban. Azaz valamennyit a korrekciókon is hoztam. És legfőképp így sikerült jól elkapni a végén a trendfordítást, ami azért máskor gyakrabban előfordul, mint napi 1.
.
Megdöbbentően kellemes tapasztalat, hogy a tegnap éjjel kreált indy mennyire likvid valóban, ilyenről álmodtam. Felbontása jobb, mint a monitoré, mondjuk végtelen finom. Úgy néz ki, mint egy "igazi" chart, csak marha gyors. És nem gyertyákból áll, hanem vonalakból, de hamar meg lehet szokni.
.
A nyitáskor megfigyelt jelenség a komponensek erős lemaradása a hatihoz képest érdekes, de nem tudom, hogy tudnék profitálni belőle, azaz mennyire jellemző, hogy a részvények érik utol a hatit, és mennyire inkább, hogy fordítva. De pár perc után szinkronba kerülnek, mehet a vadászat. Két alapvető hullámzás volt ma, a hosszabb távú, 1 perces gyertyákon is jól látható, és az ezek swingjeiben a rövid távú, amiknek az alakulása a kis indikátoromon meglepően likvid volt, és jól tudta a technikát. Ezért a swingek csúcsai jól megfigyelhetők voltak. Kár, hogy a sok okos és bátor ember az index előtt már rég beindítja a hatit, szóval csökken az elhozható pénz avval, hogy én csak a tutira ugrom, ha az index is lép. De nekem többet számít a bizonyosság jelenleg.
.
Az viszont lehetséges, hogy kicsit kevesebbet kéne ugrálnom egy nap alatt. Na most zártam a longot, ami önmagában +51 pontra sikerült. Összesen 119 pontot hoztam el ma, egy kis 13 pontos hazugsággal. 25 pozícióm volt, ez jelentős költség, kb 22 pont veszteségnek felel meg. Így is kb +480 usd nyerő marad 1 kontival.
.
FUEL-nek jót tett a kis olajkitörés, bár lehet, hogy egy időre megint megtalálta a csúcsát.






.
Végül mégis inkább nézzük csak ezt a szép bikát a piac végén. Jó korán zártam, egy bullish hsz közepén, dehát kiengedtem így nap végére, és berendezkedtem mesemondásra. Annyi baj legyen. Élesben majd okosabban ezt is.

Nincsenek megjegyzések: