2007-03-13

Kishasznú társaság

Ma szintén 10:30-kor angol trade balance jelentés volt. GBP először felfele próbálkozott, majd beszakadt, de az se hozott eredményt. A gap upot nyilván az okozta, hogy illikvid a dolog, egyrészt Chicagoban éjszaka van, másrészt most egyszerre aktív a márciusi és júniusi hati, egyiknek sincs elég forgalma pár napig. Olyan drágán nem szálltam be, stop a világ végén lett volna, inkább vártam az első korrekciót, ami hamar jött. Kis bukóval irányt váltottam a vehemens esés miatt, ez kicsit jobban sikerült, de semmi komoly. 6 tick nyerő, két díj, 1 kontraktussal +26 usd. De legalább pozitív. Se momentum, se trend, nem érdemes tovább erőltetni, majd lesz jelentősebb hír. Tudatában vagyok, hogy undorító az ábra.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugye mondtam már, hogy zseniális a humorod? :)
Hogy szakmai is legyek, szerintem nem kéne hétfő hajnalban erőltetni a dolgot. Ja de most jut eszembe, hogy kedd hajnal van. Volt.
Akkor azt mondom, hogy nem kéne hajnalban trédelni, akkor hiába európai termék, attól még marad amerikai commodity, és csak néhány álmos arbitrazsőr meg odatévedt európai játszik. Inkább az amerikai aktív piaci időhöz minél közelebb eső híreket trédeld.

Szélanyó írta...

Hát igen, de sajnos az EU hírek EU szerinti nappal szoknak lenni:) Amúgy a grafikon kénytelen lekövetni az alap forexet, ami ugye mindig likvid, csak nagyobb a spread rohanásban, nagyon kell vigyázni a teljesüléssel, nehogy valami marhaságot csináljon a market price. Persze ez ilyenkor elég bajos. Ezért hagytam ki a gapet. Na jó nem ezért, hanem elaludtam véletlenül:) De ez titok.