2007-03-20

Statistix

Ja még valami. Rájöttem, ki nézi a blogot Sarasotából (FL, USA) de van még rendszeres látogatóm Bangkokból, és ma volt valaki Ásványráróból. Legtöbben Budapestről vagytok természetesen, de az ilyen egzotikus helyekről látogatókat külön üdvözlöm és meséljetek már valamit, helló!:)
.
Pekingből, NY-ból is néznek minden másnaponta, de azt betudom vak véletlennek.
.
A másik érdekes adat, hogy legtöbben 1024*768 felbontással dolgoztok, de néha az 1280*1024-es azaz átlagos LCD felbontás győz. Amikor nem, akkor ezüstérmes. Ilyen érdekes adataim vannak. 90% XP-vel nyomja, 10% Windows 2000-rel. Ezeket a vicces statisztikákat a FeedBurner szállítja, és kb semmi értelmük, de olyan izgalmasak. A videókat 25-30-an szoktátok végignézni, és 3-an szoktak kattintani a végén a reklámra. Mindhármat ismerem, egyik én vagyok:)
.
Továbbá fogalmam sincs, miért írja minden post alá a Blogger, hogy KÖVETKEZŐ SZÁZALÉKKAL: és utána semmi százalékos érték nem szerepel. Ez legalábbis furcsa, de néhány hete még ilyen nem volt, szóval valami egetrengető újításról lehet szó a GOOG háza tájáról.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia. szerintem az egzotikus bkk-i latogatod az en lennek :)
micsoda statisztikai meglepetesek.
Erdekes kovetni a kereskedesed, es nagyon praktikus hogy van video is.
en pillanatnyilag csak a thai tozsden vagyok erdekelt, ami maga egy kulon tortenet a tozsdek mufajban. A szelsoseges mozgasok miatt mostanaban gondolkozok, hogy a napon beluli kitoresekre terjek at, szuk stoppal. Mar ha ugye stop lenne, nem csak mentalisan. az effele szepsegek teszik a thai tozsdet felejthetetlenne :)
tovabbi sok sikert a bloghoz, nagyon elvezem!!

Szélanyó írta...

Üdv egzotikus látogató!:)

Nem gondolkozol a japán vagy az ausztrál tőzsdén? Bár ha jó kis szélsőséges hangulatok, jól elkapható momentumok vannak a thai piacon, elég azokat elkapni. Sok papír van? Likviditás?

Jókívánságokat köszi és viszont!

Névtelen írta...

A százalék, nyilván az aznapi profitrátád, (kis hazugságokkal) :)

Moondjuk itt jobbra fenn, az Ave Maria alatt a 3. pont is gondolkodóba ejtett :)

Szélanyó írta...

A százalékosat megoldottam, azért tette oda, mert egyszer kitöröltem az AT-et az idő elől, és ez jutott először eszébe helyette vagy mittomén.

A 3)-t nem tudom megoldani, nincs elég szabály:)