2007-03-21

Interest Rate Statement

Főleg ez történt ma, ismét nem emelték az alapkamatyot, aminek nagyon örültek a befektetők. Végiglongoltam a Dow-n a történetet, de sose tudom meg, hol zártam volna valójában, mert előre betervezett barátkozáson vettem részt közben. Minden nap meg szoktam nézni a forexen várható híreket, pont ma elfeledkeztem erről az alapkamatosról, ejnye.
.
10 perces a videó, de végre megpróbálom összefoglalni, hogyan kívánok alacsony kockázattal sokat keresni, tehát némi kis technikai apróságokkal fűszereztem. A tegnapi trend-elhozás után ma is elhoztam egy jó nagyot a YM-en is meg a GBP-n is. Ezt a technikát akarom tökélyre fejleszteni. A mai nap mérlege +1013 usd, de tisztában vagyok vele, hogy ritka szép nap volt ám. Hazugságok nélkül is +600 körül, de nem tom már miket hazudtam, mert csak az értelmes pozikat jelölöm (az mindegy, hogy bukó vagy nyerő).
.

.
FUEL az utolsó részvényem, de ennek aztán tök mindegy, mi történik a piaccal. Tegnap úgy zárt, mint aki most már tényleg kitör, de semmi. Öt hete megvan, és egyre jobban tetszik.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Anyó,
igazad van, tényleg nem érdemes belemenni ezekbe a nem elég tiszta helyzetekbe. Tesztnél simán benyitod az ötödik pozit is, bár négy előtte zsinórban kivágott, de élesben ez kemény pszichés teher volna, hiába az 1:10 risk-reward.

Szélanyó írta...

Tény hogy rosszul esett, de az is tény, hogy nagyon gátlástalanul tudok játszani, ha bízom a módszeremben:) CYD-et is hogy kitartottam annak idején az egész napos zuhanásban. Nem volt olyan a szabályban, hogy nap közben is kivághatom:) Persze rossz szabály volt valószínűleg, de betartottam:)

Még sokat kell gyakorolni, de biztos vagyok benne, megéri a ráfordítást:) Jók az előérzeteim...

Névtelen írta...

Nem vonom kétségbe a fegyelmezettségedet, példáját adtad. :)
Annyit állítok, hogy ez a stratégia új fajta pszichés feladatokat jelent.

Névtelen írta...

Komám! Itt valami finn-magyar cucc lett beígérve, oszt' nem látom. Ez is kis hazudozás csak??? :D

Szélanyó írta...

De egy napig kinn voltak a finnek, nem hazudozom én annyit ám:) Kirakom újra őket hétfőig mondjuk. Csak Tajvant el ne lopd!

Koma